bluebird

Alla inlägg den 28 september 2010

Av Tildah Billie - 28 september 2010 10:52

dagens låt -

Britney spears - 3

hon är så jävla snygg i den videon *__*


folket !

sitter i skolan just nu,

försöker lägga till lite till mitt SS arbete,

som ska vara inlämnat på torsdag.

Men nu tar jag en paus,

och skriver lite här :]


jag har haft svårt att sova de senaste dagarna,

p.g.a en viss pojke.

Bebbis, vår fanfic novell börjar ta över mitt liv.

Jag är sjukt beroende, tänker på den hela tiden.

Och då menar jag hela tiden.

Kan inte sova för jag ligger och tänker på fortsättningar.

Längtar tills nästa gång vi får chansen att fortsätta vår mysiga berättelse...

För er andras info -

Just denna fanfic handlar om Legolas x Aragorn.

kan beskrivas med tre ord -

Kärlek, passion & yaoi.

Don't like it ? Not my problem.

Men, det är också därför jag blir kallad för Legolas

nästan överallt nu, hehe.

(Jag är Legolas i berättelsen & han är Aragorn)

HIHIHIHI.

Måste skriva,

varje gång jag får läsa det du har skrivit,

rodnar jag upp till öronen.

Du skulle se hur mycket jag ryser.

Gud asså.

AAAH.

kan inte vänta tills jag får åka hem och fortsätta skriva.

(!!!!!)

heh.

Och, vi skriver över msn,

så förlåt till alla jag är osocial mot,

men, det är så svårt att fokusera annars ;__;

Berättelsen kommer med STOR möjlighet hamna här.

Vill dela denna underbara kärleks affär med er , :$ 

Nu ska jag fortsätta skriva.

küss.



 BBARA FÖR ATT DEN ÄR SÅ JÄVLA SÖT <3

Presentation


-Lev varje dag som om det vore din sista.

Omröstning

Vad anser du om pro-ana ?
 Det är en sjukdom.
 Jag har själv anorexia...
 Usch, äckligt !
 Det är ett bra sätt att gå ner vikt på ttyp?
 Vet inte.
 Folk som har anorexia är dumma i huvudet.
 Eget förslag - skriv som komentar

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards