bluebird

Alla inlägg den 16 september 2010

Av Tildah Billie - 16 september 2010 14:42

Det gör ont i mitt hjärta,

Sverige stavas orättvist.

Att människor kan vara så här kännslokalla, det trodde jag fan inte.

http://klamydiabrevet.blogspot.com/2010/09/sveket.html

Läs, ordentligt.

Jag grät, så himmla mycket.

Vi ska ändra på detta nu !

Rösta röd/grönt den 19'de,

för Sveriges moral & empati.


Ingen ska behöva förlora sin rätt att leva.

Peace.

 

Av Tildah Billie - 16 september 2010 11:30

dagens låt -

Coldplay - Talk <3

för att den är så fucking underbar.


idag försov jag mig :[ 

vaknade 5 minuter innan Laisa stod utanför med bilen.

AMAGAD. 

Han inte sminka mig, eller fixa håret

och dagens outfit fick bli något slags bombnedslag.

Menmen. 

Fick målat ögonbrynen iallafall, så man ser lite okej ut :]

har läst Lindas bedömning av mitt SO "arbete" 

och det ser jäkligt bra ut måste jag säga ! 

Är nöjd med mig själv,

ska jobba hårdare. Men ska försöka att inte ta i för mycket igen...

Då slutar det i l l a.

Iallafall.

Linda & jag gick till Röda Korsets second hand butik lite snabbt,

jag hittade nada, men Lina fick köpt lite grejor :]

Väldigt liten affär måste jag säga, 

om man ska jämföra den med min favorit second hand affär,

Myrorna ( i gbg )

heh.

Nu blire lunch. 

Känner inte för att äta dock.

Men när gör man det ?

peace

// Billie 

Presentation


-Lev varje dag som om det vore din sista.

Omröstning

Vad anser du om pro-ana ?
 Det är en sjukdom.
 Jag har själv anorexia...
 Usch, äckligt !
 Det är ett bra sätt att gå ner vikt på ttyp?
 Vet inte.
 Folk som har anorexia är dumma i huvudet.
 Eget förslag - skriv som komentar

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards