bluebird

Alla inlägg under juli 2011

Av Tildah Billie - 15 juli 2011 23:30

Jag orkar inte.

Orkar inte kämpa för något, själv.

Orkar inte sitta still och vänta.

Orkar inte gråta när du inte ser, gömd.

Orkar inte andas, utan dig.


Jag kan inte.

Kan inte gå upp på morgonen, för att du är så långt borta.

Kan inte skratta, för jag ska inte ljuga.

Kan inte stå upp, är alldeles för svag.

Kan inte skrika, för min röst håller inte.


Jag vill inte.

Jag vill inte stå brevid.

Jag vill inte vara tyst, för att inte göra dig orolig.

Jag vill inte känna så här.

Jag vill inte mer.


Kan inte leva med mig själv.

När du är så här långt borta.


Blir förmodligen inlagd nästa vecka,

för jag kan inte vara hemma mer.


Allt går åt helvete.

Jag rasar ihop.


Can you see me now?

Presentation


-Lev varje dag som om det vore din sista.

Omröstning

Vad anser du om pro-ana ?
 Det är en sjukdom.
 Jag har själv anorexia...
 Usch, äckligt !
 Det är ett bra sätt att gå ner vikt på ttyp?
 Vet inte.
 Folk som har anorexia är dumma i huvudet.
 Eget förslag - skriv som komentar

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards