bluebird

Alla inlägg den 20 september 2010

Av Tildah Billie - 20 september 2010 11:05

Kom vi flyttar Tildah,

ingen saknar oss ändå.

dagens låt -

laleh - kom tilda.


folket,

jag är så besviken.

På svenska folket.

Hur kan detta ha hänt ?

Jimmie Åkesson - "Vi har idag skrivit politisk historia"

Ja, och det är hemskt.

Första gången rasister blir vågmästare.

Jag satt uppe till ca 2-3 inatt och följde valvakan.

A waste of time.

Det slutade bara med tårar ändå.

Vackra tal från både Maria, Peter & Mona,

men iallafall.

Usch ! usch ! Fy, fy fan sverige.

Att både låta alliansen fortsätta styra,

och sedan välja in SD också ?

man vill ju spy.

Någon som vill flytta till nordpolen med mig ?

Så man slipper det här.

Tonys syster sa en väldigt bra sak -

"Om en neger kommer fram och spottar på mig idag, för att jag är svensk kommer jag inte bli förvånad. Har faktiskt lust att göra det själv."

Kanske inte rätt ordval,helt.

Men ni fattar poängen.

Vad hände med friheten ?

Vad hände med kärleken ?

friheten är instängd i en låda,

och kärleken verkar ha dött.


Och till sist,

Frida - du är så patetisk.

Att du inte vet vem Jimmie Åkesson är,

bevisar ju bara det ? Läs en tidning en gång,

istället för OKEJ.

Ha en ordentlig diskussion med mig,

eller håll käft.


Adíos.

 

Presentation


-Lev varje dag som om det vore din sista.

Omröstning

Vad anser du om pro-ana ?
 Det är en sjukdom.
 Jag har själv anorexia...
 Usch, äckligt !
 Det är ett bra sätt att gå ner vikt på ttyp?
 Vet inte.
 Folk som har anorexia är dumma i huvudet.
 Eget förslag - skriv som komentar

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards