bluebird

Alla inlägg den 1 september 2010

Av Tildah Billie - 1 september 2010 12:28

- Vad vore jag, utan dina,

andetag ?


dagens låt -

Kent - Utan dina andetag.


hhej folket !

jag inser att det var sjukt länge sen jag skrev något här,

fy skäms på mig.

men jag har varit upptagen hehe.

med ttyp, behandlingshem, terapi, kärlek, och sån shizz.

men nu har jag iallafall lite tid att skriva :]

klockan 14:00 idag har jag DBT samtal med min psykolog Linda,

och sen efter det kl 15:30 - 17:00 har jag DBT-grupp-terapi.

Det kommer säkert gå bra, men är lite frustrerad över att båda samtalen är samma dag. Jobbigt lixom. (!)

Efter detta stressande shohejsan -

ska jag träffa min förra kontaktperson på mitt förra behandlings hem,

Lena. Vi ska göra vårat sista Repulse kapitel,

sen bjuder hemmet på middag som kommer tillbringas på "Pasta House" i centrala göteborg :]

jag får ju faktiskt 300kr också, men försöker att inte fokusera på det. Hihi.


Anyways,

vad jag skulle prata om var att jag inte har någon aning om vad jag ska lägga mina pengar på den här månaden (omg?)

vill shoppa förstås,

men vad ? Skor, klänningar, leggins ?

Ska jag vara ärlig har jag inte sett så mycket fint i affärerna på ett tag.

Man blir ju lite besviken :c

Jag funderar dock på att köpa en fin poncho från H&M,

den är lite söt sådär.

Men annars, vet jag inte..

så ni får hjälpa mig! Gief me förslag :]

Jag tror också att jag kommer lägga pengar på en ny frisyr,

men min frisörska är nog mamma-ledig,

så det kanske kommer ta ett tag , hm.

vill verkligen klippa mig btw !


Men nu orkar jag inte vara mer social,

så jag lägger in en sjukt bra video ni kan titta på (många gånger hehe)

sen säger jag kärlek & puss,

så hörs vi snart igen !

küss <3

Presentation


-Lev varje dag som om det vore din sista.

Omröstning

Vad anser du om pro-ana ?
 Det är en sjukdom.
 Jag har själv anorexia...
 Usch, äckligt !
 Det är ett bra sätt att gå ner vikt på ttyp?
 Vet inte.
 Folk som har anorexia är dumma i huvudet.
 Eget förslag - skriv som komentar

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards