bluebird

Alla inlägg under oktober 2009

Av Tildah Billie - 23 oktober 2009 22:47

konichiwa bbitches ! <3

hoppas alla mår braa,


Vaknade idag av Olivers , rätt schyssta , cover av Lady Gaga's - Paparazzi ,

haha, liten kille md stora drömmar !


Iallafall,

väldigt awesome morgon !

Satte (som vanligt) på MTV för att få igång hjärnan,

vilken video kmr då?

JO, TOKIO HOTEL - AUTOMATIC !

Asså gud, vilken tur man har lixom !

Blev sjukt lycklig, av ngn anledning, sprang ut i vardagsrummet och spelade den låten så högt att stackars mamma nästan blev döv, haha

Stod och skakade & pep av lycka i 20 minuter efter att låten tog slut, herrejävlar va mamma skrattade åt mig...

Men , iallafall !


Efter dagens första rastning av liten hund,

åkte jag & min öma moder till Myrorna, (för er som ej har koll (suckers) så är Myrorna en väldigt bra second-hand butik) , där inskaffade jag:

1: En mycket fin kopia av en Helena Rubenstein väska ! ha-ha !

2: En mkt vacker rosa retro-tunika,

3: och en väldigt, väldigt, väldigt söt retro-ballerina-kjol ! Är väldigt nöjd med detta köp! Den är så fin...

Hehe, efter det spatserade vi 100 meter upp till TRIBE för att boka peircing tid, måndag kl 12:15 blev det, whoho !

Ska ta två nya hål i vardera öra, så då kmr jag ha två i varje , mkt schnyggt.

Btw så har mamma gått md på att följa md mig när jag ska peirca mig i naveln, höhö.

Jag har en väldigt bra mamma, hon har sina stunder.


Efter detta gick vi till mitt nuvarande favorit Café , Språk-Cafét !

Beställde varsin kaffe-latte och en muffin till mamma.

Jag beställde på spanska, duktigt va ?

Tycker jag !

Hehe.


Efter vårat sista stopp på X-plosion , köpte inget haha , så åkte vi hem och tittade på "The sound of music" ,

mkt mkt bra film !

Jaa, förutom att ha lämnat Simon på Scout-läger & käkat chips som jag sen spydde upp, har jag inte gjort så mkt mer...


Så nu säger jag Auf wiedersnitchel till er alla och forsätter att chatta med bl.a min älskling, hihi.


xox Billie

 

p.s

hhär kommer mina senaste pro-ana bbilder,

 

 

Sometimes, the lonlyness just gets to me.. 

  

..But I still cary on, in hope of kissing you soon again.

 


Av Tildah Billie - 18 oktober 2009 12:27

http://www.youtube.com/watch?v=5yGJGTjV2WE

HAHAHHA, humor på hög nivå !

så jävla kul.

Men,

"The Shining" , orginalet är ju ttyp modern av alla skräck filmer, grymt bra ((:


Iallafall,

godmorgon, elr nått !

Vaknade av att Simon, min lillebror, stod och skrek till mamma att "Jag är djävulen, buuuu!"

Jag håller med honom.

Haha,

men ja,

väntar fortfarande på att min älskade Tomie ska ringa, du l o v a d e älskling...

Menmen,

igår kväll va rätt mysko.

Jag ber om förlåtese för att jag grät i ttyp en halvtimma i telefonen Tomie.

Stackars dig. Men, tack för att du ringde mig igen , <3


Jaaaa,

ska man göra idagrå ?

Hm, ttyp nada.

P.g.a att jag missade min sånglektion igår, får jag la träna lite ensam.

Ska ringa Mella också, hon hade fått ett samtal från Norge i fredags, så, det blir nog fotograferings dags snart :D

Whoho !


Eh,

Vashi är jobbig.

Inse att du är snäll, lägg av.

Annars äter jag inte vindruvorna, mohaha.


Nu tappa jag helt bort mig,

vad ska man skriva...

Joo, nu vet jag !


Ska peirca mig i både naveln och tungan snart ! yäsyäs!

Och, eftersom att jag har världens bästa morbror, HAN ÄR FAN DET, KEFT,

så har han gått med på att hänga med och hålla mig i handen när dom ska göra det , hihi.

Ska göra detta på Tribe, för att dom är as gryma, peircar folk i nästan alla åldrar och så va det ditt jag gick när jag tog hål i öronen , hehe.

Nu vill jag ej höra nått om hur ont det kmr göra,

jag får la skylla mig själv isåfall.

Anyways så har jag bitit mig i tungan väldigt mkt så att det inte ska göra så ont,

HAHA, är jag dum elr vaddå ?

Men , ja,

nu pallar jag inte att skriva mer,

ha det bbäst gummihäst,


xox Billie


Av Tildah Billie - 15 oktober 2009 16:32

http://www.youtube.com/watch?v=bz75_Zra7Yk


Eftersom jag är manga-serien D E A T H N O T E ' s största fan ! HAHA *sillyface* ,

så måste jag ladda upp denna videon,

den är så hysteriskt awesome !

Luwluwlulwuwluwlwulwuwl....

Av Tildah Billie - 15 oktober 2009 15:49

Pro-ana,

"

nnej, jag är inte sjuk."

Jag är så tröt.

På alla,

som,

mot mina åsikter,

säger att jag gör fel.

I den här frågan tycker jag att båda sidor har rätt till sina åsikter, visst.

Men jag tycker fortfarande inte att jag gör "fel" .

Okej,

asså,

p.g.a min sjukdom, (tänker inte säga namnet på den, personligt )

så, har jag svårt att äta.

Jag måste ta 7-8 tabletter varje dag,

för att få i mig dom vitaminer och en del av den näring,

jag behöver.

Sjukdomen, kan inte jag hjälpa. Den finns, så är det.

Men,

nu är det så, att,

även om jag i n t e hade haft min sjukdom,

hade jag levt så som jag gör.


1: jag äter inte, på så lång tid det bara går. Mitt rekord är 6 dagar.

2: Om, jag nu av någon anledning skulle bli tvingad att äta, spyr jag oftast upp det. (b.la p.g.a min sjukdom.)

3: Jag är a l d r i g hungrig. Mysko, men sant.

4: Jag anser att jag blir mätt av alla de tabletter jag tar, och det är det ända jag "äter" varje dag.

5: P.g.a detta , har jag väldigt ofta svårt att andas, jag kan inte ställa mig upp utan att det svartnar för ögonen & jag är väldigt, väldigt svag.


Mina vänner, elr , mina nära vänner,

vet om detta, och än så länge, har dom stötat mig till 100%

Och, så godhjärtade som dom är,

så "tvingar" dom mig att äta, haha.

Men,

hur snälla dom än försöker vara,

så tycker jag att det är rätt jobbigt när dom hela tiden ska på peka att "Herregud, gumman, du måste äta!"

Nej ! Det måste jag inte alls !

För,

hade det varit så,

att man faktiskt dog av att inte äta flera dagar i sträck,

skulle jag ju vara död nu lixom.

Så ,

nej, jag äter inte.

Med andledning för att,

det behövs inte!

Jag lever ju ?

Okej, med vissa bi-verkningar ja,

men jag är van.


 

Bild från hösten/vintern 08 .

Vid det här laget , hade min kropp vant sig att aldrig få energi,

det hade dock inte min hjärna.

Jag va sjukt okoncentrerad i skolan, hade svårt att sova och blev väldigt lätt irreterad.

Vem har sagt att det är lätt att svälta ?

 

Bild från sommaren 09 .

Okej, jag kan hålla med min älskade morbror att jag va rätt halv död den här perioden.

Ingen skola alls, dels p.g.a trakassering, men också p.g.a dagliga besök på Östra-sjukhuset.

Jag tror att varenda läkare på det där sjukhuset vet vem jag är. Hmm....


Bild från sommaren 09 .

Whoho ! Sommar, varmt och härligt.

Bad dags ? nein.

Jag har aldrig gillat att bada i havsvatten elr sötvatten p.g.a ....det är äckligt !

Men, nu va jag också sjukt "sjuk" ,

ville ej att halva sverige skulle få veta hur jag såg ut.

Fasten många försökte, badade jag bara 2 gånger i havet detta året.

Båda gångerna med Lina, min bästa vän sen 8 år tillbaka,

jag litar på henne.

     

Bild från sommaren 09.

Efter att ha visat denna bild i FOKUS på Bilddagboken,

fick jag blandade komentarer, te.x :

"jävligt smal ! :o "

" planka.."

"Ät något för fan!"

"Jävla anorexi barn"

"Omg, usch !"

jag fick totalt 4554 komentarer, fick radera nästan hälften, p.g.a sjukt elaka komentarer.

jag måste säga, att jag inte bryr mig ett skit om vad folk säger/tycker,

men, vissa komentarer sårade ju ofc.

Visst, kalla mig anorexi-barn,

jag säger inte emot.


Iallafall.

Som ni kanske har förståt,

är jag PRO-ANA,

alltså,

jag är för anorexia.

hata mig om du vill, eller tyck att jag är äcklig, eller att jag har fel.

Som jag sa innan, du har rätt till din åsikt,

men,

jag har också rätt till min.


Nu,

anyways,

har jag nog gått lite för långt.

Har tills idag inte ätit på 6 dagar, och jag känner att det börjar göra hysteriskt ont i varje liten del i mig.

Det har funkat att bara leva på vatten & luft än så länge,

men jag känner att om jag fortsätter med det här i några dagar till,

kommer jag nog svälta ihjäl.

Okej, jag är van vid att svälta, men jag vill inte dö p.g.a det.

Som tur är, har jag först och främst världens bästa älskling som skäller på mig ifall jag inte äter,

och en väldigt bra kompis som tvingar i mig 10 vindruvor varje dag. Vi ska börja med det , idag.

Får se hur det kommer gå.

Jag prövade med detta förra månaden , men då fick jag dåligt samvete och spydde.

Jaja,

önska mig "lycka till"


xox , Billie

Av Tildah Billie - 14 oktober 2009 00:40

Konitchiwa bbitches !

medans ni läser detta inlägg ,

sätt på Bushido - Typisch Ich . http://www.youtube.com/watch?v=HpPgj1gsOsw

fett skön låt, med schysst beat.

Ja, jag brukar bojkotta all slags "hip hop/rapp" , lixom det är inget för mig.

Menmen!


Anyways lixom,

klockan slog precis 00:47 och jag är inte ett dugg trött.

Har fått sjukt mycket sömn problem den senaste tiden.

Känner mig,

inte sömnig bara. Så lätt är det.

Skulle jag somna, så vaknar jag efter 15 minuters sömn.

Man skulle kunna tro att jag blir lite i obalans p.g.a detta,

men nein,

jag är lika pigg som vanligt på dagarna faktiskt.


Hm,

ny låt, eftersom att den tidigare tog slut,

nu blire Bushido - gangsta,

också rätt skön, han har en härlig röst den snubben.

Haha, jag vet en viss någon som säkert är rätt störd på att jag pratar om Bushido,

men Tomie, du vet att du är sexigare C;


Ja,

jag skulle villja tacka alla som faktiskt försökte få tag på mig tisdagen den 29/9,

(dagen då jag "försvann")

Jag vill också be om förlåtelse för att jag ej va tillräckligt stark för att svara.

Jag kunde bara inte.

Okej, att skicka panik sms till mamma och säga att hon inte skulle behöva skämas över mig kanske va lite överdrivet,

kan man tycka.

Men, det väldigt många, tydligen inte har fattat än,

va att jag faktiskt hade planerat att ta självmord den dagen.

Hm, jag hoppade faktiskt,

från ett sjukt högt berg. Kanske lite klychigt,

men, jag va desperat.

"Som tur va" , gick det fel, jag dog inte, tydligen,

stukade bara högra vristen, fick inre blödningar på fler ställen av kroppen & en mindre hjärnskakning.

P.g.a detta har jag inte speciellt mycket minne av just den delen av kvällen.

Men ja,

nu blir säkert en del av er upprörda,

eftersom att ni säkert inte visste om detta,

men,

ni har ju rätt att veta.

Iallafall,


Ny låt:

Taylor Swift : Tear drops on my guitar.

Mycket fin låt, heh.


Ja,

eftersom att mamma hade ringt & fått tag på både polis & kustbevakningen,

så va det ju bara en fråga om tid, tills dom skulle hitta mig.

Men jag måste säga,

poliser är rätt överskattade.

Jag menar,

dom hade minst 7 polis-bilar med minst 4 poliser i varje, plus två dubbla-polis-bilar,

två helikoptrar med strålkastare & samt två polis-hundar som letade efter mig,

men dom lyckades ändå inte hitta mig !

Ha-ha! Det tycker jag är lite roligt.

Lixom,

en knappt fylld 14 åring överlistar alla dom,

snacka pinsamt.

Iaf !

Mamma hade ju också överlistat mig,

genom att ringa den E N D A person som jag hade sagt till vart jag skulle,

that's right.

Och eftersom att Tomie inte är någon idiot,

fick mamma veta den informationen ganska snabbt.

Jag vet att det va för mitt egna bästa,

men,

jag kommer alltid komma ihåg hur roligt jag hade åt Tomies försök att få mer information:


Tomie: Polisen har ringt hit och allt, (kmr inte riktigt ihåg hela sms'et)

Jag: Snälla säg att du inte sa till dom vart jag är...

Tomie: Nej, det gjorde jag inte. Vart är du ?

Hahaha, lilla älskling, jag kanske är dum, men inte såå dum <3


Heh,

iallafall,

efter att dom fick reda på Tomie att jag va på en Ö , så letade dom rätt på kustbevakningen.

Samtidigt hade dom en manic, vet ej namnet på en sådan haha , som spårade singnaler till min mobil,

haha värsta acion-filmen hu !

Jag hade gissat redan några timmar innan att dom skulle försöka på sig med något sådant,

men jag kom fram till att , nej , det skulle vara för mycket.

Tjii fick jag.

Fast , först så dog ju min mobil, ett antal gånger,

lågt batteri.

Och dum som jag va försökte jag sätta på den om och om igen.

Jag va rädd,

det va mörkt,

jag ville ha ljus.

Men, ja.

Någonstanns i allt det där,

fick jag syn på helikoptrarna med strålkastarna.

Först tänkte jag "Wow, coolt. Fast det kan ju omöjligt vara m i g dom letar efter." Fel igen !

Fatta ! Jag överlistade T V Å helikoptrar, (gömde mig i en skit tät skog ttyp haha)

Men, rädd och liten som jag är,

fick jag ett mentalt utbrott.

Jag blev så rädd för helikoptrana,

jag blev så rädd för allt.

Jag blev rädd för mig sälv !

Så,

jag hoppade.

En ren impuls grej. Jag fick nog helt enkelt.

Men, som jag sa,

gick det "fel".

Efter det, va jag inte i skick att hoppa igen, det fattade jag ju.

Då slog paniken mig, igen.

Och jag började, (kan du fatta det) ,

jag började B E.

Till G U D. Helt seriöst !

Jag tror inte ens på gud ! Elr Jesus, elr whatever !

Men, jag är helt ärlig,

jag bad, av hela mitt hjärta.

Jag bad att jag skulle slippa dö just den natten,

jag bad om att få åka hem ensam,

jag bad om att strålkastarna inte skulle hitta mig, jag va så rädd...

Men mest av allt bad jag om att jag skulle få träffa Tomie en sista gång.

Det va nog tankarna om Tomie som gjorde så att min hjärna satte igång igen.

För,

jag insåg plötsligt att, där, mitt ute i skogen,

där kunde jag inte vara,

jag va ju mörkrädd.

Så,

jag tog min väska,

slutade gråta,

och sprang.

Herregud va jag sprang!

Ner för berg,

över en kyrkogård (LÄSKIGT SOM FAN)

tillslut nådde jag kajen, "Styrsö Bratten"

Elr nästan iallafall,

jag va typ 500 meter från kajen, då jag hörde helikoptrarna igen,

jag hade ju försäkrat mig om att dom hade försvunit, innan jag börja springa.

Men då, hörde jag dom igen. Hur tydligt som helst. Paniken kom tillbaka.

Jag ville i n t e bli hittad.

Så, jag fortsatte springa.

Jag tog i så mycket att det känndes som att jag flög, seriöst.

Har a l d r i g sprungit så som jag gjorde då. En utom kropps upplevelse lixom.

Men så, motgång.

Jag tappade min mobil. Fuckfuckfuck.

Det va bara att springa tillbaka & hämta den jäveln. Då tänkte jag, "Nu är jag körd"

Jag va väldigt nära att kasta mobilen i vattnet faktiskt, så arg blev jag.

Men, jag han ! Helt fucking otoligt känndes det !

Jag började gråta igen, la mig ner på en bänk & skakade.

Jag va ju fucking utmattad.

Ingen mat elr dricka på hela dagen & sedan värsta spring-insattsen. Deru !

Men,

jag kände mig säker på nått konstigt sätt lixom.

Jag hade klarat det.

Efter att jag hade gråtit klart,

kollade jag båt tiderna,

men , mobilen va ju död , kom jag på.

Så jag visste inte hur mkt klockan va.

Då,

fick jag sällskap.

En kvinna, på ttyp 40 år kom till kajen,

lite halvt mysko tyckte jag, menmen.

Jag frågade så snällt jag kunde efter tiden,

klockan va någonstans runt halv tio tror jag, kommer inte riktigt ihåg.

Bra, för det skulle komma en båt klockan tio. Whoho !

Nu började jag tro att jag faktiskt skulle klara att komma hem.

Inte hem, till mamma.

Hem till terje. Min morbror.

För att, just då, va han den jag kännde va bäst att åka till.

Jag ville träffa honom. Vi är väldigt nära,

han är som en storebror för mig.

Men ja,

stod där ett tag,

tills båten kom.

Men fan ! Då, dååå, kommer kustbevakningen också, med sin fula lilla motorbåt.

Panik, igen.

Jag tänkte att , ifall jag går runt lite & rör på mig, då ser dom mig inte, så det gjorde jag.

Det funkade ! trode jag.

Jaja, just då funkade det.

Dom stack, jag & två till gick på båten, kvinnan jag hade frågat om tiden & en liten dam med en cykel.

Här kommer lite ironi:

Dessa två, hade pratat lite smått med mig & skämtat om att "Hm, värst vilket stohej det va idag, helikoptrar och kustbevakning!" Jag hade skrattat med, dom visste ju inte att det va mig dom leta efter.

Men ja,

så ,

vi gick på båten,

jag satte mig i första bästa stol. Jag va utmattad som fan.

Men, jag kunde inte sluta skaka.

Det gick bara inte.

Det satt en tjej bakom mig, med blondt långt hår i en toffs. Hon såg dryg ut.

Så, där satt jag,

kännde mig som en 7 åring på rymmen.

Usch, jag grät igen.

Saknade Tomie, grät ännu mer.

Men, jag trode ju att , nu skulle jag få komma hem, till "land" och då skulle det vara löst.

Men neeej då.

Båten åkte från Styrsö-Bratten till.....va den andra kajen nu hete....och stannade,

vid det här laget började jag små sova.
Då,

då gick allt åt helvete.

Det började med att jag tyckte att vi stannade vid den kajen väldigt länge, för länge.

Då såg jag den,

samma jävla kustbevaknings-båt som innan.

Den stannade vid kajen, upp klev 4-5 poliser, kom på båten och gick långsamt fram till mig.

En lång, stor ...kanske 30 årig, mörkhårig manlig polis satte sig på huk framför mig och sa:

"Hej, vet du om att dina föräldrar letar efter dig?"

Då fattade jag att det va kört.

For real.

Han bad mig att följa med honom,

han va polis,

så jag vågade inte göra annat än att lyda.

Följd på det ironiska:

Ni skulle sett ansikte på dom få resenärer på båten när polisen kom och hämtade mig.

Bl.a dom två kvinnorna jag hade pratat med innan.

Deras hakor nuddade nästan golvet, haha.

Det va rätt roligt, nu när jag tänker efter.

Men ja,

så,

vi gick av båten,

jag träffade 6-7 poliser 4 manliga och två kvinnliga, samt två st från kustbevakningen.

En av dessa va Anna, en polis som hade försökt få kontakt med mig tidigare den dagen.

Jag skämdes,

helt plötsligt.

Jag fattar inte varför,

men det gjorde jag.

Så liten och söt som jag är, lyfte polisen mig på båten, och jag fick sitta ner brevid en av polis-hundarna.

En schäfer, väldigt gullig.

Där satt jag, och ångrade att jag hade bestämt mig för att åka hem.

Jag ville faktiskt hoppa av båten, ner i vattnet och drunkna.

Men, det gjorde jag inte. Jag va för tröt.

Efter nästan 20 minuter, nådde vi Saltholmen, igen.

Där stod han,

mina mardrömmars kung.

Pappa, eller Andreas som jag säger.

Då sprack det.

Jag hade varit tyst hela båt-resan, men nu,

nu skrek jag & grät.

Jag skrek "TA BORT HONOM, SNÄLLA. GUD, HJÄLP MIG"

Poliserna undrade ju förstås varför,

då svarade jag "HAN SLÅR MIG, HAN....HAN...TA BORT HONOM! SNÄLLA!"

Visa som dom va, fattade dom ju att dom skulle få bort Andreas därifrån.

Så, två av poliserna gick av båten och bad honom att lämna platsen.

Om han hörde va jag hade skrikit,

är jag ej säker på.

Hm, det spelar ingen roll.

Han kommer mörda mig iallafall.


Jaaa,

sen, efter många om och men, klev jag av båten.

Då,

kom smärtan.

Det känndes som att jag hade brutit varenda ben i hela kroppen !

Men det gjorde mest ont i benet,

jag föll nästan ihop. Fick hjälp av två poliser, Anna och en till.

Dom lede mig fram till mamma,

oj va hon hade gråtit.

Hennes ögon va alldeles röda.

Usch.

"Åh, älskade barn. Jag är så glad att du är hemma ! Älskade barn, jag har saknat dig så."

Mer hörde jag inte, jag grät så mycket.

Mitt i allt,

såg jag Anna,

inte polisen,

utan Anna, Joel (min farbrors flickvän/sambo)

Gud, jag blev så , jag vet inte. Jag blev.....överaskad & lättad.

På nått konstigt sätt.

Jag pekade på Anna, försökte säga nått, men det gick inte.

Mamma vinkade åt Anna, och hon spran nästan fram till mig.

"Min ängel, åh. Va glad jag blir" hon började gråta.

Hon kramade mig så hårt.

Jag borrade in mitt ansikte i hennes hals,

Annas tröja blev genom blött.

Sen, blev jag sjukt chokad,

farmor va där ! Herregud !

Hon sträckte ut sina armar & jag föll ner i hennes famn,

hon sa inget, men jag såg hennes tårar.

Efter kramen, drog hon upp mitt ansikte, stirrade in i mina ögon och sa tydligt:

"Vi ska få det här att funka. Det kommer bli bra. Vi ska fixad det."

Jag blev så rörd.

Hon har a l d r i g varit sån.

Yterligare en kram.

Sedan fick jag & mamma hoppa in i en polis bil.

Så ,

det va jag, mamma + 3 poliser i bilen.

Rätt coolt,

har aldrig åkt polis bil förut , haha !

Men ,

en sak störde mig.

Alla poliserna frågade varandra hela tiden,

elr ,

först frågade dom mig,

"Vi kommer köra upp dig & mamma till BUP på östra-sjukhus. Kommer du med frivilligt?"

Jag svarade "ja" vafan lixom ?

men det fattade dom ju inte,

alla frågade varandra ttyp100 gånger om "Frivilligt? okej!"

Det störde mig.

Så, när vi hade suttit i bilen ett tag,

mamma hade sin hand i mitt hår och lekte med det,

jag stirrade rakt fram & vägrade prata.

Men då, frågade jag, tydligt:

"Vad hade hänt ifall jag i n t e hade kommit med frivilligt?"

Mamma fnittrade till.

Hon brukar säga att jag är överdrivet nyfiken.

heh, hon har rätt.

Fick inget vidare bra svar dock.

Kommer faktiskt inte ihåg det.

Men, jag kommer ihåg att jag tyckte att det va ett fjantigt svar.

Jaja,

så,

vi kom fram till BUP-östra-sjukhus.

Jag fick stödja mig på mamma & en polis,

blev inled till motagningen,

det va ingen där.

Det va ju rätt sent lixom.

Sen fick vi lämna poliserna,

dom skulle iväg.

Jag kommer ihåg att en av dom manliga poliserna satte sig ner och sa att han önskade mig all lycka. Och sa att jag va värd hela världen, för jag va så fin.

Det värmde ju lite.

Men ja.

Så gick vi in i ett rum, med en psykolog.

Kommer ej ihåg hennes namn.

Hon va u n g.

Utlänsk,

men rätt okej.

Kommer inte ihåg vårt samtal,

jag va rätt borta.

Men ja,

dom beslutade att jag skulle läggas in,

på akut-motagning/behandlingshem.

Men ej i gbg dock.

Det fanns inte plats.

Fucking lame.

Så, istället för att behöva sitta uppe hela natten och leta efter en plats någon annan stanns.

tror att det va antingen Växjö/Borås elr Värnersborg.

Kommer ihåg att jag började tänka på Ewe....

Men, ja.

Så åkte vi hem.

Jag fick sova hemma den natten.

Whoho.

I mammas säng,

mamma brevid.

Jag somnade direkt.



Ja,

det va den mest händelsefulla / skrämande dagen i hela mitt korta liv,

än så länge.

Kommer aldrig glömma den.

Kommer aldrig glömma hur rädd jag va.

Kommer aldrig glömma hur svekt jag kännde mig, av gud.

Kommer aldrig glömma hur du, älskling, fick mig att ändra mig.


Så,

tack igen,

tack till alla som försökte.

Men mest,

tack Tomie.

Älskling,

du är så jävla underbar.

Lever, endast p.g.a dig.

Älskar dig, så otroligt mycket.

Du är verkligen mitt allt.


Auf wiedersein.

xox and goodnight,

//Billie


Presentation


-Lev varje dag som om det vore din sista.

Omröstning

Vad anser du om pro-ana ?
 Det är en sjukdom.
 Jag har själv anorexia...
 Usch, äckligt !
 Det är ett bra sätt att gå ner vikt på ttyp?
 Vet inte.
 Folk som har anorexia är dumma i huvudet.
 Eget förslag - skriv som komentar

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards