bluebird

Alla inlägg under november 2010

Av Tildah Billie - 29 november 2010 23:05

dagens låt -

Daniel Adams-Ray - Gubben i lådan. <3

för den är sjukt skön, i alla lägen.


Jag är nu officielt singel,

om man säger att jag har varit det i teorin i snart..3 månader nu,

så är jag nu singel på riktigt, på pappret lixom.

Jag & Mallory väljer att göra det smarta,

hon måste komma över lite saker

och jag behöver någon som har tid på riktigt,

vi väljer att jobba med oss själva.

Den tjejen är riktigt bra,

så mogen för sin ålder.

Hon la fram sina åsikter på ett jävligt snyggt sätt,

medans hon också lät mig göra samma sak.

En helt enkel , bekvän separation.

Känns så skönt att vi fortfarande är vänner,

och jag hyser inget förutom lycka mot den tjejen.


Men på något sätt känns det så konstigt,

Maral har en underbar pojkvän sedan månader tillbaka

Ewe har ett nytt och bra förhållande,

Fille också,

Anton är tillsammans med Patrik, (igen)

Varför står jag ensam kvar ?

Jag vet inte,

inerst inne hoppas jag nog som in i helvete på att finaste pojken i gbg

kan bli min nu.

Du vet vem du är,

jag har bäst poker face ever.


Hursomhelst,

nu börjar mina sömntabletter kicka igång,

puss och kram.  

Av Tildah Billie - 21 november 2010 14:20

dagens låt -

Muse - Feeling good <3

för herregud vilka rysningar jag får i kroppen av den här låten !

Seriöst, så j ä v l a bra. Åh !


folket !

nu var det längesen jag bloggade,

men det har varit fullt upp..

Och jag tillhör inte dom som klickar upp bloggen för att berätta om vilka skor jag tar på mig varje dag, right ?

Anyways,

vad ska man berätta nu då.

Jo, påtal om skor,

så har jag ÄNTLIGEN fått mina skor från odiumclothing.com

Dom är perfekta !

Sitter helt underbart, kanske lite för stora, men bara lite, och det växer jag in i.

Spännerna är många & man behöver ha mycket tålamod,

men det har jag !

     

bjuder på lite nya bilder också, ja-ha-ja !

Man får ju ställa upp på lite bilder ;]

Iallafall,

jag kommer bli korthårig snart igen också,

den 29'onde klockan 14:15 försvinner mitt långa hår.

För er info så är Nina den enda på HELA JORDEN som får röra mitt hår,

alltså, klippa det. Ni fattar.

Mamma har klippt sig hos henne i snart 20 år och hon blir alltid lika nöjd,

jag (som den nybörjare jag är) har bara klippt mig hos henne i ca 5 år,

men jag känner likadant !

Hon är mycket mycket duktig.

Jag ska också spara ihop pengar så att hon kan färga mitt hår,

jag vill bli rödhårig igen. jag SKA bli det.

Så det så.

Heh.

Hursomhelst,

what else ?

Mjo, jag har börjat med nationella proven i skolan också,

väldigt roligt, det gillar vi starkt.

Linda är lycklig för att jag skriver mycket & jag är lycklig för att jag FÅR skriva mycket, it's a win win.

Imorgon blir det skola igen så då får jag äntligen fortsätta !


Imao så har jag fastnat väldigt hårt för

indie pop/punk igen.

Det är lite läskigt, för det är en massa som säger att

dom märker det på min stil..?

Det har jag aldrig varit med om förr.

Mwuhuh.


Åh, en sak till !

jag använder min andra blogg som en mapp för mina låt-texter,

så vill ni läsa dom,

gå in på google & sök på bbabybrobillie

jag skulle sagt att ni skulle gå in på www.bbabybrobillie.nogg.se

men det brukar inte funka, hm.

Där skriver jag iallafall när jag får kreativa kramper,

vilket händer mer och mer just nu.

Det KAN vara för att jag blir så sjukt jävla kreativ när jag känner kärlek.

Tihi.

Jag har bland annat börjat skriva på min BillXTom fanfic igen,

(www.netlog.se/J0YDiViSi0N) om ni vill läsa ~


nu ska jag fortsätta spela musik så att väggarna skakar

prata med finaste Tony

och planera inför den kommande veckan.

kärlek på alla små monsters !

küss <3

 

Av Tildah Billie - 7 november 2010 19:50

Ibland gör kärlek riktigt ont,

och den här låten beskriver så jävla bra hur jag känner just nu.

puss & kram.

Presentation


-Lev varje dag som om det vore din sista.

Omröstning

Vad anser du om pro-ana ?
 Det är en sjukdom.
 Jag har själv anorexia...
 Usch, äckligt !
 Det är ett bra sätt att gå ner vikt på ttyp?
 Vet inte.
 Folk som har anorexia är dumma i huvudet.
 Eget förslag - skriv som komentar

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards