bluebird

Alla inlägg under oktober 2010

Av Tildah Billie - 24 oktober 2010 01:51

 I'm tipping on my toes

you got me flying

I can't fight it, I'm dying

I wanna hear everything he knows

I'm floating

you got me smiling

no more fear or loathing

'cause of you

I'm crawling,

I'm falling


It's like the stars never shined

I've never used my eyes

You're slowly taking over my mind

Let's run and never look back

never remember, or fear

what we left behind


I'm feeling for the first time

you got me lost in your smile

I'd kill to make you mine

You got me,

you're everything I want to be

'cause of you

I'm flying

I'm breathing


It's like the stars never shined

I've never used my eyes

You're slowly taking over my mind

Let's run and never look back

never remember, or fear

what we left behind


I don't know how you do it,

and I'll never know

all I know, is when you smile,

I'm laughing with,

You've got me head over heals

And I'll never know how.

I don't know what I'm saying

But who needs to understand

when I got your heart

beating in my hand ?


It's like the stars never shined

I've never used my eyes

You're slowly taking over my mind

Let's run and never look back

never remember, or fear

what we left behind


You got me tipping on my toes,

and I'll love you,

however things goes


It's like the stars never shined

I've never used my eyes

Let's run and never look back

never remember or fear

what we left behind.


"Reborn" - Copyright's Matilda Vikengren 2010

  



Av Tildah Billie - 15 oktober 2010 16:49

Dagens låt -

David Bowie - Nature boy.

för att han är en legend.


folket !

eftersom att den här skit webbplatsen inte sparade mitt förra inlägg

skriver jag ett nytt nu.

Idag är det fredag,

äntligen ? Njae, har ju varit sjuk så veckan har gått rätt så,

långsamt, utan skola m.m

och eftersom jag har varit hemma & tagit det lugnt,

är jag rätt trött på det nu.

Så jo, det är nog skönt med helg, när jag tänker efter.

Imorgon blire gbg med Emelie :]

vi är grymma på att hänga på centralen,

hade vi haft ögonbindlar och blivit lämnade där

hade vi lätt hittat ut.

Tihi.

Anyways -

det ska bli kul.

Emelie har för övrigt fått sin första egna lägenhet nu !

Whoho !

Är så glad för dig gumman :]

Vi ska ha ett litet inflyttnings-party ,

bara vi två, ;]

varför bara vi två ?

Tja, båda har as kul med varandra,

vi pratar mycket mer öppet när vi är ensama

och så får det nog inte plats fler i lägenheten , mwuhu.


Sen på söndag ska jag försöka skriva lite på min Bill X Tom serie,

det var väldigt längesen sist...

Jag får klagomål om att jag är alldeles för osocial på MTW.com

detta ber jag om ursäkt för, och lovar att skärpa mig D:

(morethantwins.com , för er som undrar.)

och, bara så ni vet är det en ttyp 18 + sida, tehe.

Men annars ska jag nog städa,

tvätta och sån skit. Inför den nya veckan.


En grej är lite orättvis måste jag säga !

Paranormal Activity 2 har premiär den 22'dra oktober

MEN i sthlm där kan man minsan förboka biljetter redan nu,

INTE OKEJ. wtf lixom.

För övrigt ska jag gå på den i 3D med min finaste älskling ;*

- Willieboi x CaptainJackie -

det kommer bli awesome !


what else...

jo,

den 27'de ska jag beställa mina älskade skor,

eftersom att mamma inte kan betala försen då..hmpfh.

Jag läääängtar,

för, det börjar bli kallt att gå runt i tygskor...


nu ska jag skriva fanfic med älsklingen,

küss !

  

Av Tildah Billie - 11 oktober 2010 13:32

     

here I am !

haha.

:]

Av Tildah Billie - 10 oktober 2010 21:07

It will drive you

It will drive you

It will drive you,

mad.


His eyes upon you face

his hands put on your hand

his lips caress your skin,

it's more than I can stand !


Why does my heart cry ?

Feelings I can't fight.

You're free to leave me,

but just don't desive me.

And please,

belive me when I say -

I love you !


Jag blir bara avundsjuk när jag är riktigt förälskad,

och herregud va jag är avundsjuk.

Eller jag vet inte vad man ska kalla det,

jag känner en så stark kärlek för en person,

det är så ovant.

Jag har varit kär förut,

det tvivlar jag inte på,

men detta....är så anorlunda.

Jag vet inte vart jag ska ta vägen.

Han får mitt hjärta att slå fortare och långsammare på samma gång.

Jag vet att han älskar mig,

och det är nog därför jag är så...osäker.

Jag tvivlar inte på honom för en sekund

utan det är mig jag tvivlar på.

Är jag tillräckligt fin ?

Det jag sa, var det tillräckligt bra ?

Alla dessa tankar,

alla cirkulerar runt honom.

Han är så fin , så bra,

är jag värdig honom ?

Hur kan han älska mig...

Älskling,

förlåt för att jag är så jobbig.

Men jag älskar dig verkligen.

Av Tildah Billie - 5 oktober 2010 10:02

dagens låt -

Oskar Linnros - Från och med du <3

för att den låten är så sjukt härlig.


Tisdag,

inte bloggat på ett tag vavavava.

Men jag har bra anledningar,

har firat födelsedag i ca 2 dagar i sträck nu :]

I söndags vare släktkalas med rabarberpaj & falafel.

Mormor samt morbror, moster med familj

farbror & Anna,

morfar kom med bussen

och självklart jag med mamma & Martin.

Min fjutt till lillebror var på kalas i vattenpalatset i lerum,

så han missade hela grejen.

Det ska jag FAN använda nästa år,

för att slippa. Liiiite orättvist att jag måste vara med,

och inte han ?

Tja, jag gillar inte släktkalas.

Det är grejen lixom.

Stressen, hysteriet, barnskrik, aaaaargh.

Blanda det med lite ångest och osäkerhet så blire perfekt !

Achem.

Nu är det iallafall över,

och igår - den 4'de oktober fick jag (som vanligt ofc) frukost på sängen och presenter från mamma & Martin :]

sammanlagt har jag fått -

500 kr på gina tricot

1000 i kontant

en mega mysig halsduks/mössa

Futurama boxar säsong 1-3

Rosa mascara åhåhåhå

och

En ny mobil whata fuck !

Satt i söndags och sa att jag "var stolt över min gamla nokia"

OCH DET ÄR JAG FORTFARANDE

men det kan vara bra att ha två stycken...

Så nu har jag en gammal (underbar) nokia mobil , samt

en sony ericson SPiRO, musikmobil !

jag vill inte att folk ska börja fråga om den,

för jag vet seriöst knappt hur man skriver sms.

så än så länge har jag kvar min beloved nokia...

Iallafall,

jag har fått info om att det kommer bli en till present

från min moder,

och att den är beställd , hon har betalat

nu ska den bara fraktas hit, hm.

Jag hoppas på den där träningscykeln, vill verkligen ha en sån.

Men, vad det än blir så blir jag glad ofc !

Tack alla för era fina gåvor,

nu ska jag försöka ge lika fina tillbaka :']

På fredag btw,

så blire fest för alla mina små monsters !

Jag ser fram emot det faktiskt,

massa folk jag inte brukar ha möjlighet att träffa, kommer.

Ska presentera Mallory för alla också,

hoppas hon inte blir för nervös :']

Paul med sambo kommer för att sitta "fjortis vakt" som min mamma kallar det.

Töhööh, vad hon inte vet är att jag & Paul brukar ha våra egna små fester.

TIHIHIHIHIHI.

Nej men, ja.

Det kommer bli kul !

Nu ska jag blogga lite på whynotschool bloggen

och sen blire att ta tag i skolarbetet.

kärlek på alla små monsters !

küss.  


 

Här är ytterligare en underbar låt btw,

Hurts - Wonderful life.

En sån låt man kan lyssna på, om och om och om och om och om....igen

  

Presentation


-Lev varje dag som om det vore din sista.

Omröstning

Vad anser du om pro-ana ?
 Det är en sjukdom.
 Jag har själv anorexia...
 Usch, äckligt !
 Det är ett bra sätt att gå ner vikt på ttyp?
 Vet inte.
 Folk som har anorexia är dumma i huvudet.
 Eget förslag - skriv som komentar

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards