bluebird

Alla inlägg under september 2009

Av Tildah Billie - 10 september 2009 15:14

Det är som att du och jag,
är som skapade för varandra.
trots många motsägningar,
finns du fortfarande kvar.
Mitt liv ligger i dina händer,
älskling,
vi tar en dag i sänder.
Och vi ska gå tusen steg tillsammans,
genom skog och berg,
du är allt för mig.
finns inget jag ej gör,
för din lycka.
Många kanske tycker att vår kärlek är fel,
men jag vet,
vi kommer hålla ihop.
Trotsa ord och mening,
genom livets ledning,
aldrig ge upp.
Slutar aldrig tro på ditt ord,
du är allt jag känner.
Snälla stanna hos mig i natt,
älska mig som aldrig för.
Jag gör allt du vill,
bara snälla,
stanna.
Låt mig känna ditt andetag mot min hals,
låt mig drunkna i dina ögon,
och sakta somna in i din famn.
För vi ska trotsa alla, och allt.
Kommer älska dig tills man kan läsa om mig i tidningarnas döds-spallt.
Älskling,
du är så vacker.
Ge mig din kärlek.
För evigt.
Hos dig jag stannar,
tills evigheten tar slut. <3

 

Till min älskade Tomie. Luw u bbaby

Av Tildah Billie - 9 september 2009 20:00

-Sing For me:

You could break me down,
You could make me cry,
you could.
Because I make it so easy for you to do.
Nothing bad in my mind,
only weak hope for acceptance.
A smal wish for light, in my darkest hour.

Please sing for me tonight.
Would you be my mockingbird ?
And sing sweet lullabyes for me,
I want to sleep,
deep next to my sorrows.
Would you be my mockingbird ?

I could drown in your tears.
Holding you through your pain.
I could.
Because you need forgiveness.
Do you feel the sting of unfairness, like a fire-rain ?

Please be my mockingbird.
I want you to sing,
save me, from myself.
Sing sweet lullabyes for me.

You must hold your head up high,
because I can't,
I wont.
Then sing !

For me, for them, for us !
Please sing for them tonight.
Please be our mockingbird.
Please, would you sing sweet lullabyes for me ?


copywrights : Billie Tildah Åhlin <3

Av Tildah Billie - 9 september 2009 19:50

-Hush, little baby, don't say a word.
Mama's gonna buy you a mockingbird


And if that mockingbird won't sing,
Mama's gonna buy you a diamond ring


And if that diamond ring turns brass,
Mama's gonna buy you a looking glass


And if that looking glass gets broke,
Mama's gonna buy you a billy goat


And if that billy goat won't pull,
Mama's gonna buy you a cart and bull


And if that cart and bull turn over,
Mama's going to buy you a dog named Rover.


And if that dog named Rover won't bark,
Mama's going to buy you a horse and cart.


And if that horse and cart fall down,
You'll still be the sweetest little baby in town.

Av Tildah Billie - 9 september 2009 18:54

Bonjour <3


well, this is my blogg ((:

hope you'll like it !

anyways,


vad hhar jjag gjort idag ?

hm,

eftersom att jjag är sjuk ( blev smittad av alla andra hundra pers i min närhet som är sjuka >: )

så hhar jjag inte haft chansen att göra så mycket.

Men !

Två mycket gulliga personer bryde sig iaf :3

Erik Lindstrand & Johan Hanse,

även fast vi ej går i samma skola längre (Drakbergskolan = min X-skola) ,

så är dom snälla nog att komma hem till mig med glass, nyponsoppa och halstabletter ,

muchos gracias ! ((:

hoppas att man blir frisk tills på fredag,

ska till Ninas-hårsalong och få en ny frissyr , yäy !

anyways,

Auf wiedersein dudes <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


-Lev varje dag som om det vore din sista.

Omröstning

Vad anser du om pro-ana ?
 Det är en sjukdom.
 Jag har själv anorexia...
 Usch, äckligt !
 Det är ett bra sätt att gå ner vikt på ttyp?
 Vet inte.
 Folk som har anorexia är dumma i huvudet.
 Eget förslag - skriv som komentar

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards