bluebird

Alla inlägg den 8 september 2010

Av Tildah Billie - 8 september 2010 11:18

- CHOP SUEY!

you wanted to.


just nu väljer jag random låtar från min spotify lista -

"Starred" och försöker hitta något roligt.

Så mycket bra låtar (bara bra låtar) men allt låter så tråkiiigt...

Nu fick det bli Mando diao - dance with somebody,

får se hur länge jag orkar med den.

Hm.

Iallafall !

Onsdag,

ingen skola, inget att göra :[

funderar på om jag skulle ta och skriva lite på mitt andra världskriget arbete, (på mac datan) men det är lixom någonting som hindrar mig.

Måste hitta något roligt att skriva om. (Ja, jag är über uttråkad.)

Tror att det kommer bli någonting om SS iallafall. Får se.

Nu blev mando diao tråkiga,

så jag bytte ut dom mot Kapten röd - stjärnorna finns här :]

den är fedt nice !


Träffade min kontakt person igår btw,

det va treeevligt.

Han är sjukt allmänbildad & gillar att visa det.

Iz nize. För jag är likadan :c


Nu har jag hittat nått roligt att skriva om !

(eller asså, jag har planerat att skriva om detta innan, men heh)

Mitt arbete ska i första hand handla om SS & Whermacht.

För att, det är intressant.

Nu ska jag läsa om Rudolf Höss & försöka komma på nått roligt sätt att lägga upp min presentation...hm.


Fast, ska man röka först kanske ?

Jaa, det låter som en bra idé !

hah, jag hinner inte ens börja med arbetet,

innan jag tar rökpaus.


küss !

 

Presentation


-Lev varje dag som om det vore din sista.

Omröstning

Vad anser du om pro-ana ?
 Det är en sjukdom.
 Jag har själv anorexia...
 Usch, äckligt !
 Det är ett bra sätt att gå ner vikt på ttyp?
 Vet inte.
 Folk som har anorexia är dumma i huvudet.
 Eget förslag - skriv som komentar

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards