bluebird

Direktlänk till inlägg 10 oktober 2010

Kärlekens sköna sting.

Av Tildah Billie - 10 oktober 2010 21:07

It will drive you

It will drive you

It will drive you,

mad.


His eyes upon you face

his hands put on your hand

his lips caress your skin,

it's more than I can stand !


Why does my heart cry ?

Feelings I can't fight.

You're free to leave me,

but just don't desive me.

And please,

belive me when I say -

I love you !


Jag blir bara avundsjuk när jag är riktigt förälskad,

och herregud va jag är avundsjuk.

Eller jag vet inte vad man ska kalla det,

jag känner en så stark kärlek för en person,

det är så ovant.

Jag har varit kär förut,

det tvivlar jag inte på,

men detta....är så anorlunda.

Jag vet inte vart jag ska ta vägen.

Han får mitt hjärta att slå fortare och långsammare på samma gång.

Jag vet att han älskar mig,

och det är nog därför jag är så...osäker.

Jag tvivlar inte på honom för en sekund

utan det är mig jag tvivlar på.

Är jag tillräckligt fin ?

Det jag sa, var det tillräckligt bra ?

Alla dessa tankar,

alla cirkulerar runt honom.

Han är så fin , så bra,

är jag värdig honom ?

Hur kan han älska mig...

Älskling,

förlåt för att jag är så jobbig.

Men jag älskar dig verkligen.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tildah Billie - 27 februari 2012 17:56

2012 27/2 - R.i.p, finaste Lancelot. Beautiful boy,   you will always have a place in my heart,     and I will never forget you.   Oceans of love, angel. <3 ...

Av Tildah Billie - 19 februari 2012 23:50

Sweet nostalgia. I prefered Madonna back then, when she wasn't such a..50-cougar/attentionwhore. Hon har alltid varit en attentionwhore, but you get the point.   Börjar den nya veckan med en halvdag i skolan imorgon då, känns ju sådär vä...

Av Tildah Billie - 16 februari 2012 21:44

It feels like alot of people are feeling down right now, so I'm doing my part, and posting some pictures that might bring some laughter. ~   I'll have to see it to believe-..oh wait, lol I just did..    This is just, gaaahh, love <3 ...

Av Tildah Billie - 24 januari 2012 10:40

En av de mäktigaste sakerna jag någonsin sett. <3

Av Tildah Billie - 12 januari 2012 11:28

Dagens låt. För att den är så jävla underbar att jag nästan blir tårfärdig. ...

Presentation


-Lev varje dag som om det vore din sista.

Omröstning

Vad anser du om pro-ana ?
 Det är en sjukdom.
 Jag har själv anorexia...
 Usch, äckligt !
 Det är ett bra sätt att gå ner vikt på ttyp?
 Vet inte.
 Folk som har anorexia är dumma i huvudet.
 Eget förslag - skriv som komentar

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards