bluebird

Direktlänk till inlägg 5 oktober 2010

I wont stop until that boy is mine.

Av Tildah Billie - 5 oktober 2010 10:02

dagens låt -

Oskar Linnros - Från och med du <3

för att den låten är så sjukt härlig.


Tisdag,

inte bloggat på ett tag vavavava.

Men jag har bra anledningar,

har firat födelsedag i ca 2 dagar i sträck nu :]

I söndags vare släktkalas med rabarberpaj & falafel.

Mormor samt morbror, moster med familj

farbror & Anna,

morfar kom med bussen

och självklart jag med mamma & Martin.

Min fjutt till lillebror var på kalas i vattenpalatset i lerum,

så han missade hela grejen.

Det ska jag FAN använda nästa år,

för att slippa. Liiiite orättvist att jag måste vara med,

och inte han ?

Tja, jag gillar inte släktkalas.

Det är grejen lixom.

Stressen, hysteriet, barnskrik, aaaaargh.

Blanda det med lite ångest och osäkerhet så blire perfekt !

Achem.

Nu är det iallafall över,

och igår - den 4'de oktober fick jag (som vanligt ofc) frukost på sängen och presenter från mamma & Martin :]

sammanlagt har jag fått -

500 kr på gina tricot

1000 i kontant

en mega mysig halsduks/mössa

Futurama boxar säsong 1-3

Rosa mascara åhåhåhå

och

En ny mobil whata fuck !

Satt i söndags och sa att jag "var stolt över min gamla nokia"

OCH DET ÄR JAG FORTFARANDE

men det kan vara bra att ha två stycken...

Så nu har jag en gammal (underbar) nokia mobil , samt

en sony ericson SPiRO, musikmobil !

jag vill inte att folk ska börja fråga om den,

för jag vet seriöst knappt hur man skriver sms.

så än så länge har jag kvar min beloved nokia...

Iallafall,

jag har fått info om att det kommer bli en till present

från min moder,

och att den är beställd , hon har betalat

nu ska den bara fraktas hit, hm.

Jag hoppas på den där träningscykeln, vill verkligen ha en sån.

Men, vad det än blir så blir jag glad ofc !

Tack alla för era fina gåvor,

nu ska jag försöka ge lika fina tillbaka :']

På fredag btw,

så blire fest för alla mina små monsters !

Jag ser fram emot det faktiskt,

massa folk jag inte brukar ha möjlighet att träffa, kommer.

Ska presentera Mallory för alla också,

hoppas hon inte blir för nervös :']

Paul med sambo kommer för att sitta "fjortis vakt" som min mamma kallar det.

Töhööh, vad hon inte vet är att jag & Paul brukar ha våra egna små fester.

TIHIHIHIHIHI.

Nej men, ja.

Det kommer bli kul !

Nu ska jag blogga lite på whynotschool bloggen

och sen blire att ta tag i skolarbetet.

kärlek på alla små monsters !

küss.  


 

Här är ytterligare en underbar låt btw,

Hurts - Wonderful life.

En sån låt man kan lyssna på, om och om och om och om och om....igen

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tildah Billie - 27 februari 2012 17:56

2012 27/2 - R.i.p, finaste Lancelot. Beautiful boy,   you will always have a place in my heart,     and I will never forget you.   Oceans of love, angel. <3 ...

Av Tildah Billie - 19 februari 2012 23:50

Sweet nostalgia. I prefered Madonna back then, when she wasn't such a..50-cougar/attentionwhore. Hon har alltid varit en attentionwhore, but you get the point.   Börjar den nya veckan med en halvdag i skolan imorgon då, känns ju sådär vä...

Av Tildah Billie - 16 februari 2012 21:44

It feels like alot of people are feeling down right now, so I'm doing my part, and posting some pictures that might bring some laughter. ~   I'll have to see it to believe-..oh wait, lol I just did..    This is just, gaaahh, love <3 ...

Av Tildah Billie - 24 januari 2012 10:40

En av de mäktigaste sakerna jag någonsin sett. <3

Av Tildah Billie - 12 januari 2012 11:28

Dagens låt. För att den är så jävla underbar att jag nästan blir tårfärdig. ...

Presentation


-Lev varje dag som om det vore din sista.

Omröstning

Vad anser du om pro-ana ?
 Det är en sjukdom.
 Jag har själv anorexia...
 Usch, äckligt !
 Det är ett bra sätt att gå ner vikt på ttyp?
 Vet inte.
 Folk som har anorexia är dumma i huvudet.
 Eget förslag - skriv som komentar

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards