bluebird

Direktlänk till inlägg 23 oktober 2009

Myrorna , second hand ftw !

Av Tildah Billie - 23 oktober 2009 22:47

konichiwa bbitches ! <3

hoppas alla mår braa,


Vaknade idag av Olivers , rätt schyssta , cover av Lady Gaga's - Paparazzi ,

haha, liten kille md stora drömmar !


Iallafall,

väldigt awesome morgon !

Satte (som vanligt) på MTV för att få igång hjärnan,

vilken video kmr då?

JO, TOKIO HOTEL - AUTOMATIC !

Asså gud, vilken tur man har lixom !

Blev sjukt lycklig, av ngn anledning, sprang ut i vardagsrummet och spelade den låten så högt att stackars mamma nästan blev döv, haha

Stod och skakade & pep av lycka i 20 minuter efter att låten tog slut, herrejävlar va mamma skrattade åt mig...

Men , iallafall !


Efter dagens första rastning av liten hund,

åkte jag & min öma moder till Myrorna, (för er som ej har koll (suckers) så är Myrorna en väldigt bra second-hand butik) , där inskaffade jag:

1: En mycket fin kopia av en Helena Rubenstein väska ! ha-ha !

2: En mkt vacker rosa retro-tunika,

3: och en väldigt, väldigt, väldigt söt retro-ballerina-kjol ! Är väldigt nöjd med detta köp! Den är så fin...

Hehe, efter det spatserade vi 100 meter upp till TRIBE för att boka peircing tid, måndag kl 12:15 blev det, whoho !

Ska ta två nya hål i vardera öra, så då kmr jag ha två i varje , mkt schnyggt.

Btw så har mamma gått md på att följa md mig när jag ska peirca mig i naveln, höhö.

Jag har en väldigt bra mamma, hon har sina stunder.


Efter detta gick vi till mitt nuvarande favorit Café , Språk-Cafét !

Beställde varsin kaffe-latte och en muffin till mamma.

Jag beställde på spanska, duktigt va ?

Tycker jag !

Hehe.


Efter vårat sista stopp på X-plosion , köpte inget haha , så åkte vi hem och tittade på "The sound of music" ,

mkt mkt bra film !

Jaa, förutom att ha lämnat Simon på Scout-läger & käkat chips som jag sen spydde upp, har jag inte gjort så mkt mer...


Så nu säger jag Auf wiedersnitchel till er alla och forsätter att chatta med bl.a min älskling, hihi.


xox Billie

 

p.s

hhär kommer mina senaste pro-ana bbilder,

 

 

Sometimes, the lonlyness just gets to me.. 

  

..But I still cary on, in hope of kissing you soon again.

 


 
 
Jennifer

Jennifer

1 november 2009 23:18

Svar på din söta kommentar:
Åh tack så jätte mycket för dem orden!

http://jenipen.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tildah Billie - 27 februari 2012 17:56

2012 27/2 - R.i.p, finaste Lancelot. Beautiful boy,   you will always have a place in my heart,     and I will never forget you.   Oceans of love, angel. <3 ...

Av Tildah Billie - 19 februari 2012 23:50

Sweet nostalgia. I prefered Madonna back then, when she wasn't such a..50-cougar/attentionwhore. Hon har alltid varit en attentionwhore, but you get the point.   Börjar den nya veckan med en halvdag i skolan imorgon då, känns ju sådär vä...

Av Tildah Billie - 16 februari 2012 21:44

It feels like alot of people are feeling down right now, so I'm doing my part, and posting some pictures that might bring some laughter. ~   I'll have to see it to believe-..oh wait, lol I just did..    This is just, gaaahh, love <3 ...

Av Tildah Billie - 24 januari 2012 10:40

En av de mäktigaste sakerna jag någonsin sett. <3

Av Tildah Billie - 12 januari 2012 11:28

Dagens låt. För att den är så jävla underbar att jag nästan blir tårfärdig. ...

Presentation


-Lev varje dag som om det vore din sista.

Omröstning

Vad anser du om pro-ana ?
 Det är en sjukdom.
 Jag har själv anorexia...
 Usch, äckligt !
 Det är ett bra sätt att gå ner vikt på ttyp?
 Vet inte.
 Folk som har anorexia är dumma i huvudet.
 Eget förslag - skriv som komentar

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards