bluebird

Direktlänk till inlägg 5 december 2010

Caught in a bad romance,

Av Tildah Billie - 5 december 2010 14:50

Dagens låt -

för att den är så sjukt jävla bra.


folket !

idag är det söndag, igen.

Det känns lite som att jag blir mer och mer osocial här,

vilket inte är okej, men till mitt försvar har jag inte haft tid den här veckan.

Jag har klippt mig, varit sjuk, hängt med skönt folk i gbg och massa skit.

Då hinner man lixom inte sätta sig vid datan,

då är det ju bättre om jag skriver när jag faktiskt ORKAR och VILL skriva,

annars blir det så tråkigt.

Mamma är just nu lite hyper och känner att hon måste städa Simons rum hur jävla noga som helst,

byter soffor, möblerar om, herregud asså.

Mitt i allt vill hon också ha mina åsikter om hur det ser ut,

mina kommentarer blir oftas - do I look like a give a damn ?

För, asså, jag bryr mig inte. Men hon blir så jävla pissed of,

så man får leka snäll och säga att det är fint någon gång ibland,

hon är ju gravid lixom, don't fucking mess with that.


Intresseklubben antecknar.

Achem.


Jag tänkte vara lite snäll och bjuda på nya bilder ,

jag har tagit massor.

Med HP7 tema,

enjoy ~

              

ta-daaa !


Eftersom jak er en snel hest,

så får ni se hur kort mitt hår blev efter att jag hade fått det klippt -

  man ser inte så bra,

men jag har lovat att ta nya och bättre bilder snarast !

So you don't have to worry.


Snart är det jul också ju,

det suger.

Jag hatar jul.

And I'm not ashamed to say it.

Stress, stress , stress och ttyp, ångest.

Fy fy.

Jaja skit samma,

whoop whoop i doop.


Det börjar bli riktigt kallt nu ,

så ni får ta på er varma kläder små pluttisar,

själv så funderar jag mer och mer på att gå i ide.

Jaja,

det är allt jag orkar med idag !

Kärlek på alla mina små monsters,

küss <3


p.s

slänger med lite roliga bilder också,

humor ftw ~


         

teh änd !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tildah Billie - 27 februari 2012 17:56

2012 27/2 - R.i.p, finaste Lancelot. Beautiful boy,   you will always have a place in my heart,     and I will never forget you.   Oceans of love, angel. <3 ...

Av Tildah Billie - 19 februari 2012 23:50

Sweet nostalgia. I prefered Madonna back then, when she wasn't such a..50-cougar/attentionwhore. Hon har alltid varit en attentionwhore, but you get the point.   Börjar den nya veckan med en halvdag i skolan imorgon då, känns ju sådär vä...

Av Tildah Billie - 16 februari 2012 21:44

It feels like alot of people are feeling down right now, so I'm doing my part, and posting some pictures that might bring some laughter. ~   I'll have to see it to believe-..oh wait, lol I just did..    This is just, gaaahh, love <3 ...

Av Tildah Billie - 24 januari 2012 10:40

En av de mäktigaste sakerna jag någonsin sett. <3

Av Tildah Billie - 12 januari 2012 11:28

Dagens låt. För att den är så jävla underbar att jag nästan blir tårfärdig. ...

Presentation


-Lev varje dag som om det vore din sista.

Omröstning

Vad anser du om pro-ana ?
 Det är en sjukdom.
 Jag har själv anorexia...
 Usch, äckligt !
 Det är ett bra sätt att gå ner vikt på ttyp?
 Vet inte.
 Folk som har anorexia är dumma i huvudet.
 Eget förslag - skriv som komentar

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards