bluebird

Direktlänk till inlägg 10 september 2009

-LovePoem.

Av Tildah Billie - 10 september 2009 15:14

Det är som att du och jag,
är som skapade för varandra.
trots många motsägningar,
finns du fortfarande kvar.
Mitt liv ligger i dina händer,
älskling,
vi tar en dag i sänder.
Och vi ska gå tusen steg tillsammans,
genom skog och berg,
du är allt för mig.
finns inget jag ej gör,
för din lycka.
Många kanske tycker att vår kärlek är fel,
men jag vet,
vi kommer hålla ihop.
Trotsa ord och mening,
genom livets ledning,
aldrig ge upp.
Slutar aldrig tro på ditt ord,
du är allt jag känner.
Snälla stanna hos mig i natt,
älska mig som aldrig för.
Jag gör allt du vill,
bara snälla,
stanna.
Låt mig känna ditt andetag mot min hals,
låt mig drunkna i dina ögon,
och sakta somna in i din famn.
För vi ska trotsa alla, och allt.
Kommer älska dig tills man kan läsa om mig i tidningarnas döds-spallt.
Älskling,
du är så vacker.
Ge mig din kärlek.
För evigt.
Hos dig jag stannar,
tills evigheten tar slut. <3

 

Till min älskade Tomie. Luw u bbaby

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tildah Billie - 27 februari 2012 17:56

2012 27/2 - R.i.p, finaste Lancelot. Beautiful boy,   you will always have a place in my heart,     and I will never forget you.   Oceans of love, angel. <3 ...

Av Tildah Billie - 19 februari 2012 23:50

Sweet nostalgia. I prefered Madonna back then, when she wasn't such a..50-cougar/attentionwhore. Hon har alltid varit en attentionwhore, but you get the point.   Börjar den nya veckan med en halvdag i skolan imorgon då, känns ju sådär vä...

Av Tildah Billie - 16 februari 2012 21:44

It feels like alot of people are feeling down right now, so I'm doing my part, and posting some pictures that might bring some laughter. ~   I'll have to see it to believe-..oh wait, lol I just did..    This is just, gaaahh, love <3 ...

Av Tildah Billie - 24 januari 2012 10:40

En av de mäktigaste sakerna jag någonsin sett. <3

Av Tildah Billie - 12 januari 2012 11:28

Dagens låt. För att den är så jävla underbar att jag nästan blir tårfärdig. ...

Presentation


-Lev varje dag som om det vore din sista.

Omröstning

Vad anser du om pro-ana ?
 Det är en sjukdom.
 Jag har själv anorexia...
 Usch, äckligt !
 Det är ett bra sätt att gå ner vikt på ttyp?
 Vet inte.
 Folk som har anorexia är dumma i huvudet.
 Eget förslag - skriv som komentar

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards